Het Wereld Kanker Onderzoek Fonds wil je altijd zo goed mogelijk van dienst zijn. Helaas kan er soms een fout gemaakt worden. Dat is vervelend. Graag lossen wij snel je klacht voor je op.
Je klacht wordt ontvangen op onze afdeling secretariaat. Wij streven ernaar je klacht binnen 10 werkdagen te beantwoorden. Als je klacht binnen deze tijd niet afgehandeld kan worden, ontvang je van ons een bericht over de reden van de vertraging en over de verwachte tijdsduur en manier van afhandeling.
Je klacht wordt door het Wereld Kanker Onderzoek Fonds als afgehandeld beschouwd, wanneer je klacht is onderzocht en je hierop een passend antwoord hebt ontvangen.
Het Wereld Kanker Onderzoek Fonds legt alle klachten vast in een klachtenregister. Klachten worden besproken door het managementteam.
Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht, kun je je richten tot de directeur van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds. Zie onze contactgegevens.
Op een anonieme klacht kunnen wij helaas niet reageren. Wel wordt een anonieme klacht besproken door het managementteam.
Je kunt een klacht indienen via telefoon, e-mail, brief of klachtenformulier. Hier vind je de contactgegevens van het Wereld Kanker Onderzoek Fonds.